wtorek, 25 lipca 2017

Zmiana pracy? Zorganizuj imprezę dla nowych współpracowników.


Zdobycie nowej, wymarzonej pracy to idealna okazja do świętowania. To wydarzenie warto jest uczcić z najbliższymi: rodziną, bądź znajomymi. Jeśli jednak chcemy pójść o krok dalej, to warto jest zorganizować imprezę zapoznawczą w pracy. Celem jej będzie bliższe zapoznanie się z osobami, z którymi będzie się na co dzień pracowało, ocieplenie stosunków, czy po prostu lepsze się poznanie i zaakceptowanie.

Takie imprezy zapoznawcze cieszą się coraz większą popularnością. Nie jest jednak łatwo zorganizować to przedsięwzięcie. Warto jest popracować chociaż przez kilka tygodni z danymi ludźmi, aby poznać choć trochę ich charaktery i zwyczaje. Wówczas łatwiej jest zebrać wszystkich w jednym miejscu. Taki nowoczesny wieczorek zapoznawczy jest dobrą formą zgrania się we współpracownikami. Przed daną imprezą jest wiele kwestii do rozwiązania. Pierwszą z nich jest z pewnością miejsce organizowania imprezy.
Wszystko zależy od tego gdzie otrzymało się pracę. Wiadomym jest, że jeśli jest to urząd, miejsce publiczne, bank, sklep to raczej zorganizowanie w takim miejscu imprezy nie wchodzi w rachubę. Należy wówczas najlepiej wynająć jakąś salę w restauracji bądź klubie. To zależy również od tego w jakim towarzystwie będziemy pracować. Jeśli jest to większość osób poważnych, w starszym wieku, to wiadomo, że bezpieczniej będzie zaprosić ich wszystkich na kolację. Jeżeli jednak są to ludzie młodzi, skorzy do zabawy, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać się z nimi do klubu.
Ważna jest również godzina. Lepiej żeby nie odbywało się to zaraz po pracy, a w godzinach wieczornych na przykład weekend, kiedy to następnego dnia nie trzeba rano wstawać do pracy. Trzeba dać również czas osobom na przebranie się, odświeżenie, czy odpoczynek przed wieczornym szaleństwem. Miło jest jeśli zadba się o transport jak również ten w drodze powrotnej. Nie jest to jednak sprawa konieczna, a kwestia dogadania z innymi. Sporną kwestią jest również to, czy zapraszać szefa. Tutaj już jest to indywidualna decyzja. Po kilku tygodniach pracy można już wywnioskować na jakiej stopie żyje szef z pracownikami, jakie panują między nimi relacje. Po takiej obserwacji można podjąć jakąś decyzję. Na imprezie nie może zabraknąć przekąsek. Dobry catering załatwi sprawę. Mogą to być przekąski na zimno oraz jakieś na gorąco. Jeśli impreza odbywa się w kubie nie ma problemu z drinkami. Jakie propozycje można podać swoim gościom? Z pewnością większość Pań zdecyduje się na tradycyjne, znane i lubiane drinki takie jak Sex on the beach, czy mohito. Lubianym drinkiem jest również Malibu czy również likier Bayleys. Jeśli samemu nie zna się na alkoholach można zdać się na doświadczenie barmana, który to na co dzień przygotowuje mnóstwo interesujących propozycji. Drinków nie może zabraknąć. Jest to podstawa każdej dobrej imprezy.
Drinki dla panów to lubiany gin z tonikiem, whisky z lodem, czy shoty typu wściekły pies, tequila wypijana w towarzystwie odrobiny soli i plasterka cytryny. Najlepiej będzie jeśli każdy z gości sam będzie decydował o tym na jakie drinki ma ochotę. 

Nie ładnie jest zmuszać kogoś do próbowania nowych smaków jeśli nie ma na to ochoty.
Z pewnością impreza z dobrymi drinkami to już połowa sukcesu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz